A Közösségi Media a'la magyar.

A social media esetében hasonló figyelhető meg, mint az online marketing kezdeti szakaszában, csak sokkal gyorsabban jatszodik le minden: Mindenki szerepelni akar a Facebook-iwiw-Twitter triumvirátuson. Nem elsősorban azért, mert tudja, hogy mihez kezd vele, vagy mit akar elérni, hanem inkabb azért mert trendi, és a konkurenciának is van honlapja facebook oldala. Aztán ha már ott van, akkor már fogalma sincs, hogy mi legyen. Egy-egy ötlet még elviszi egy darabig, de egyelőre kevés a hosszútavú dolog.
 
A social media másképpen működik mint a korábbi eszközök és médiumok (mivel ez a kettő egyben), sokkal érzékenyebb tud lenni.
 
Mi lesz az eredménye? Egy-egy olyan bukta, mint a Starbucks hazai bénázása, a híres Csörögjetek ránk eset, vagy nemzetközi kitekintésben a BP hallgatása vs. élelmes egyedek. Egyik sem tette tönkre a céget (előbb utóbb lesz olyan is), de egy rövid időszakra erősen rontotta a renoméját. A csorba kiköszörülhető, de ezek az esetek örökké emlékezetesek maradnak.
 
Így ne. De akkor hogyan? Ésszel. Legyen koncepció, legalább de ne csak egy kampányra, hanem hosszútávú stratégiára. Útmutatónak érdemes a Thinkdigitalon, Doranskynál vagy Konrád blogjában kutakodni. Meg majd nálam is előfordulnak ilyenek.

Címkék: online smo social media

2010.06.20. 10:04 Bajnok 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr72094387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I Am Online · http://iamonline.blog.hu 2010.08.19. 10:10:12

Teljesen igaz, borzasztó, ami a social mediában folyik. Ott a gond, hogy a "felt kéne lenni facebookon" attitűdöt nehéz lenyomni a sok "gazdagodj meg gyorsan az internetből" kézikönyv miatt, amiben csak annyit mondanak, hogy a facebook jó, azt nem, hogy mire, és hogyan kell használni.
Ha valakit érdekel:
iamonline.blog.hu/2010/08/04/hogy_viselkedj_a_kozossegi_oldalakon

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása