Marketing = Reklám?

Nem. Még egyszer mondom, hogy nem, kedves TV2.

Ma reggel mutatták be a Mokkában, "újdonságként", a magyar fejlesztésű arcfelismerő szoftvert. (HVG-ben novemberi cikk) Ennek a beharangozójában Demcsák Zsuzsa a következő szintagmát volt képes használni: "A marketing és reklámszakemberek"

Kedves Zsuzsa, a kettő rohadtul nem ugyanaz. Az egyik rész a másiknak. Nem kiegészítő és nem szinoníma. Kb. mint a rovar és a bogár.

Az megint más kérdés, hogy a riportban elhangzott egy újabb hülye mondat. " A program lehetővé teszi, hogy minél többet, minél rövidebb idő alatt, minél magasabb áron el lehessen adni." Na most ezt így hogyan? Meg mindek ilyet mondani, ami semmi másra nem jó, csak a gonodsz marketingesek ellen hangolni a közvéleményt. Miattuk vesszük fel a Provident hitelt, miattuk vesszük meg a drága csokit. Nem azért, mert hülyék vagyunk. Vagy?

Címkék: marketing reklám tv2 fail

2010.02.10. 10:27 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr181744961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc