A nagy ügynökség átka vs. termékmenedzsment

Kis vagy nagy ügynökség?

Az addicton tette fel ezt a megválaszolhatatlan kérdést reklámbuzi kolléga. Az ott kibontakozó eszmecserét bővíteném egy újabb dimenzióval.

Egykori főnököm (akit tisztelek a tudása és gondolkodásmódja miatt azóta is) mondta azt, hogy Ő nem szeret nagy ügynökséggel dolgozni, mert ők mindenfajta kínos kérdést tesznek fel: mi a termék pozícionálása, versenyelőnye, ígérete stb. Na ezek azok a kérdések, amiket Ő is próbál a vállalatnál dolgozó termékmenedzserekből is kiverni, régóta sikertelenül. Azóta nekem is beletört a bicskám, egy sokkal alapvetőbb kérdésbe: mi is a termék?

Hát igen. Így kell dolgoznia egy mai magyar nagyvállalat marketingesének. A marketing alapvető kérdéseire kapott válasz nélkül.

Címkék: marketing ügyfél probléma ügynökség

2010.02.11. 20:38 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr851744988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc