Account iskola 5. rész - Account vagy, nem Postás

Bár lehetne az előző folytatása, de ez érdemel egy külön posztot.

Egy account nem postás.

Ez a legalapvetőbb. Nem az a feladatod, hogy a kreatívok által elküldött anyagokat csak forwardold az ügyfélnek. Egyrészt szűrő szereped is van, másrészt hozzáadott értéket is kell termelned.

Levelet ne forwardolj, írj újat. Ha csatolt file van, akkor tessék azt is megnézni (tartalmilag és "névileg is".

  • Tartalmilag tessék megnézni, hogy amit az ügyfél kért, vagy Ígértél neki, az benne legyen. Ha mégsincs (ilyen lehetőleg ne legyen), akkor pedig legyen egy jó ok, és/vagy határidő, hogy mikorra teljesül.
    Ha hiba van benne, akkor inkább Te vedd észre, és akkor még van lehetőség javítani.
  • Belső levelezésben előfordulhatnak a szar, rohadék, kibaszott, fos és egyéb hasonló szavak a feladat és az ügyfél neve előtt is, öngyilkossággal felérő hiba lenne egy ilyen e-mailt csak továbbküldeni.
  • Ugyanezen szavak előfrodlhatnak egy file nevében is. lásd pl. kibaszottsokadik_verzio.pdf 

Hozzáadott érték alatt mit értek?

  • Ne legyen üres a levél. Legalább annyit írj bele a köszönésen kívül, hogy mi van csatolva hozzá, és mit akarsz a levéllel.
  • Fegyverezd fel érvekkel az ügyfelet. Egyrészt ezzel Őt is meg lehet győzni, másrészt pedig a cégen belül Ő is könnyebben ki tud állni az ötlet mellett.
  • Ha koncepciókról van szó, akkor írd le melyiknek mi a lényege, és melyik az ügynökség javaslat.
  • Ha az ügyfél által kért módosításoknál valakinek volt egy jobb ötlete, akkor azt is írd bele, hogy pl. "Csatolva küldöm az általad kért módosításokkal az anyagot. Emellett egy kicsit továbbgondoltuk és támadt egy ötletünk/javaslatunk, amit szintén csatolva küldök"

Ezt még végtelenségig lehetne ragozni példákkal, de ennyi talán elég ahhoz, hogy a lényegre rávilágítsak.

Címkék: postás account iskola

2010.03.28. 19:36 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr1001871253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc