Minden csoda három napig tart...

Na ez addig sem.

Alaposan elolvastam és alaposan elemeztem a K&H közleményét, és a jövő máris sötét.

„2005-ben, a logóváltással egy időben a mesék világában kalandoztunk, 2007-ben a fiatalos lendületet kifejező tánc vette át a főszerepet…Az új platform továbbviszi a fiatalos, dinamikus elemeket, ugyanakkor még inkább kifejezi a K&H tanácsadó szerepét.

Menő Manó végtelenül egyszerű, hiszen egy vonal, de mégis összetett személyiség, így minden generációt megszólít. Az idősebbek emlékeznek még a rajzfilmsorozatra, a fiatalabbak pedig eleve vonzódnak ehhez a világhoz. 

A régi rajongóknak meglepetést okozhatunk, hiszen eredetileg Menő Manót csak fekete-fehérben láthatták, viszont most nem csak egyénisége, hanem megjelenése is színes. A történet során pedig amellett, hogy újabb és újabb társakkal, fordulatokkal találkozhat a néző, új, eddig még általa nem használt tárgyak is felbukkanhatnak majd."

Április 15-től elsőként televíziós reklámokban, illetve a K&H országos fiókhálózatában tűnik fel Menő Manó figurája, május 1-től óriásplakátokon is találkozhatunk vele. A kreatív koncepció alapötletét a Republic of Art ügynökség jegyzi, de a megvalósításán már nem dolgozott. A kampány megvalósítója az Addiction reklámügynökség és az olasz jogtulajdonos, a Quipos cég. A K&H médiavásárlását e kampány esetében is az OMD végzi.

Vegyük szépen sorra.

"...ugyanakkor még inkább kifejezi a K&H tanácsadó szerepét.” 

Még inkább? eddig is ezt próbálták kifejezni? Pély Barna örökbecsű mondataival élve, ez nagyon nem jött át.

"...de mégis összetett személyiség, így minden generációt megszólít."

Minden generációt megszólít? Magyarul: mindenki a célcsoportunk. Ilyen nincsen! Tessék már megismerni a célcsoportot és nekik kommunikálni. Kukoricával lehet pontyot fogni, de süllőt nem.

"...fordulatokkal találkozhat a néző, új, eddig még általa nem használt tárgyak is felbukkanhatnak majd."

Képzeljetek ide baromi sok, és baromi nagy kérdőjelet. Ez valóban egy kommunkációs szempont? Ez fogja vonzani a nézőt a K&H-ba?

Összeségében nekem itt valami bűzlik. Vagy nem teljesen ez volt a koncepció, vagy szépen átnyúltak a K&H marketingjének feje felett, és személyes szimpátia, ötlet alapján hoztak döntést, vagy kiherélték az alapkoncepciót. A vélt üzenet eddig abszolút nem jött át. Sőt fogalmam sincs, hogy miről szólt az első spot, csak a Menő Manó, meg egy sziget és egy vitorlás maradt meg bennem. Pedig figyeltem rá nagyon.

Címkék: csalódás menő manó k&h

2010.04.19. 14:33 Bajnok 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr121933623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.20. 21:27:14

hát akkor ezt elbszták...
én még nem láttam
izgatottan várom,hogy valaki feltöltse youtube-ra

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása