Kikerülni a reklámszakmából

Az addicton az egyik legtöbbet kommentált bejegyzés arról szól, hogy hogyan lehet bekerülni a reklámszakmába. Illetve a bekerülés nehézségeiről is több mint 3000-en szavaztak. Persze, nekem is az volt anno a vágyam, hogy bekerüljek, de az igazi nagy kérdés inkább a másik irány. Hogyan lehet kikerülni belőle? 

Bár részben szakma hazai fiatalságának is köszönhető, de nem nagyon van olyan, aki reklámiparból nyugdíjba vonult. Eleve olyan terület, ahol igen ritka aki 5-10 évet ugyanannál az ügynökségnél húz le, mert folyton kell az új impulzus, a cégnek pedig mindig kellenek új, fiatal és lendületes kollégák. Ismerjük be, bele is lehet fáradni. Mi lesz azokkal, akik ki akarnak kerülni a ringlispilből, mik a lehetőségeik? Mire jó a tudás, amit felhalmoztak?

Eleve más vonatkozik a kreatív, az account és a produkciós oldalon dolgozókra. Megpróbálok utánajárni, mik a szakmában jártas emberek tapasztalatai, mik a túloldalon ülő HR-esek véleménye. Remélem nem lesz túl nagy falat, és sikerül.

Ha valakinek van személyes élménye véleménye, az jöhet kommentben, vagy mailben is.


2012.07.25. 08:57 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr174674988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása