Kikerülni a reklámszakmából
Az addicton az egyik legtöbbet kommentált bejegyzés arról szól, hogy hogyan lehet bekerülni a reklámszakmába. Illetve a bekerülés nehézségeiről is több mint 3000-en szavaztak. Persze, nekem is az volt anno a vágyam, hogy bekerüljek, de az igazi nagy kérdés inkább a másik irány. Hogyan lehet kikerülni belőle?
Bár részben szakma hazai fiatalságának is köszönhető, de nem nagyon van olyan, aki reklámiparból nyugdíjba vonult. Eleve olyan terület, ahol igen ritka aki 5-10 évet ugyanannál az ügynökségnél húz le, mert folyton kell az új impulzus, a cégnek pedig mindig kellenek új, fiatal és lendületes kollégák. Ismerjük be, bele is lehet fáradni. Mi lesz azokkal, akik ki akarnak kerülni a ringlispilből, mik a lehetőségeik? Mire jó a tudás, amit felhalmoztak?
Eleve más vonatkozik a kreatív, az account és a produkciós oldalon dolgozókra. Megpróbálok utánajárni, mik a szakmában jártas emberek tapasztalatai, mik a túloldalon ülő HR-esek véleménye. Remélem nem lesz túl nagy falat, és sikerül.
Ha valakinek van személyes élménye véleménye, az jöhet kommentben, vagy mailben is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.