NSO: feketepont

Ismét egy nagy nemzetközi fociesemény, ezért felidézném a Nemzeti Sport Online két évvel ezelőtti teljesítményét. A különböző fogadásos oldalak (bwin, bet365 stb.) értelemszerűen igyekeztek ezt meglovagolni. A nso pedig azért tudja ingyen adni nekünk a tartalmat, mert a hirdetők fizetnek a hirdetés a reklámhelyekért. Elméletileg win-win szituáció. Teljesen standard procedúra (részleteiről pl. itt, itt és itt)

Mi volt mégis, ami miatt előszedem a múltból? Amíg eljutottam egy általam érdekelt cikkhez, 2 interstitial és egy layer banneren kellett magam átverekedni. Mi ezzel a probléma? Az egész rendszer lényege az egyensúly. Ne legyen túl sok reklám, mert az az olvasót zavarj, a hirdető üzenet pedig beleveszik a zajba, közel sem érte meg a kifizetett összeget. (Persze más kérdés a CT, de ehhez nem értek annyira, mint mások)

Az NSO-nak ezt az egyensúlyt sikerült tökéletesen felrúgnia. Az egész VB alatt vissza sem néztem az oldalra. Van elég konkurencia, ahol megtalálhatom, amit keresek. Még szerencse, hogy csak egy rövidebb időszakról volt szó. Kíváncsi lennék, hogyan változott anno a látogatottsága, illetve összességében megérte-e. Én a nemre tippelnék, mert a mostani EB alatt, már nem látni ilyet :)

A lényeg az érdemjegy, ami kijár: •

Címkék: nemzetisport feketepont posztumusz

2012.06.26. 10:29 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr764590595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása