Magyar reklámszakma(?) - Feketepont
Bár erősen megkésve, de jár egy óriási fekete pont a magyar reklámszakma vezetésének(?). Pontosabban az FÜGE egy képviselőjének.
Egyszer volt, hol nem volt,2010-ben volt egy előadás, ahol érdeklődő ifjak csillogó szemekkel figyelték az prezentációt, aminek az volt a célja, hogy röviden bemutassa nekik a magyar reklámszakmát, és azt, hogy mire számíthatnak. Egy részét ragadnám csak ki:
"A magyar ügynökségeknek sokkal nehezebb dolguk van, mert nemzetközi ügyfelet, csak nemzetközi szinten lehet megnyerni, erre pedig magyar ügynökségnek nincsen esélye."
Hogy mondhat ilyet egy "szakember", aki ráadásul a magyar reklámiparnak egy vezető szereplője (legalábbis posztja szerint) ? Ezzel csak azt bizonyítja, hogy abszolút nincsen képben. Még csak nem is kellene messzire mennie, mert a tagozat vezetőségében ott a Sylva, akik már akkor is évek óta az Audinak dolgoztak. Team és a T-Mobile; Edison és a Volkswagen; Hammer és a Tesco; Akció és a T-csoport. Soroljam még? És akkor még könyörületes voltam, és csak a magyar ügynökségek által elnyert multi ügyfelekből vettem párat. Nem tekintve a multi ügynökségek hazai szinten elnyert nemzetközi ügyfeleiről, vagy az azóta eltelt időben történt nyerésekről.
Így kell egyszerűen hiteltelenné válni. Gratulálok. Nyeremény egy óriási feketepont: • Legyen inkább kettő: • •
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.