Account Iskola 1. lecke - Brief

Ha az Ügyfél küld egy briefet, arra írj lehetőleg azonnal valami választ.

Nem kell érkezés pillanatában, de néhány órán belül igen. 

Miért? Azért mert az ügyfélnek fogalma sincsen, hogy megérkezett-e a Brief, nem vagy-e szabadságon, elindul-e a folyamat. Ezen kívül megmutatatod, hogy számíthat rád, ami fontos a jó kapcsolat kiépítésében, megkönnyíti a közös munkát a jövőben.

 

Címkék: brief ügynökség account iskola

2010.02.07. 22:00 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr851736239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása