Kreativítás kreatívok nélkül
Nagy dilemmában vagyok. Kinzó kérdés, ami foglalkoztat, hogy működhet-e egy kreatív ügynökség kreatívok nélkül.
Pedig van ilyen. Pár honapja hallottam ilyenről először.
Alapfelállásban a kreativítás a kreatívok kötelező feladata. Az accountoknak, plannerekenek csak hobbi. Mi van akkor, hogy ha nincsenek külön feladatok?
Ügyfélkezelés, adminisztráció, tenderezés mellett a kreatív koncepció kitalálása jutalomfalat, vagy csak nyűg? Egy fél napos árajánlatkészítés után képes-e az elme szárnyalni? (skizofrénok előnyben) Hátrány, hogy nem "elborult elméjű" kreatívok ötletelnek, vagy előny, hogy az ügyfelet jól ismerő account találja fel a spanyol viaszt?
Elsőre belegondolva bárki lehet kreatív, így minek a kreatívok? Másodjára belegondolva, a kreatívkodás (két) külön szakma, aminek nem árt ismerni a nemzetközi és hazai piaci trendejeit.
Nem tudomm a választ, csak azt, hogy nem tudom a valaszt, csak azt, hogy nekem nem ott a helyem. Szeretek kreatívkodni, meg néha megy is, de szerintem két különböző "lelkiállapot" kell a két fajta munkához, és nem könnyű azt egyik pillanatról a másikra váltogatni. Milyen lenne egy ilyen nap? 9-től status meeting. 10-12-ig adminsztráció, szarlapátolás. 13-15-ig baromir kreatívkodás. 15-18-ig tenderanyag írása.
A választ majd a piac megadja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.