Elő a névtelenségből - Ügynökségi Önpromó

Az utóbbi fél évben egy évben (mint a youtube-ra egy éve feltöltött videó bizonyítja) egy egyre fokozódó trend figyelhető meg. A hazai gyártású spotoknál az eleján látható a készítő ügynökség neve. Persze ez ügyféltől is függ. Tetszik ez a megoldás, mert így a névtelenség homályából előlépnek a kreatív ügynökségek, és ismertebbé vállnak a széles közönség előtt is.

A kérdés már csak az, hogy ez mire jó? Miért lesz jó Pista bácsinak, hogy tudja, a Vodafone reklámjait a DDB csinálja? (övékét szúrtam ki először) Nem tudom. Ha csak arra nem, hogy haverok felhívnak, láttuk a TV-ban az új reklámotokat. Sajnos már nem mozgok olyan körökben, hogy tudjam ennek a valódi okát, de fúrja az oldalam rendesen. Ha valaki tudja, szívesen várom a megoldást.

Külön érdekesség, hogy nem csak a nagyok élnek ezzel (DDB, Lowe, TBWA, Café, hat, Publicis stb.) hanem most már tudom, hogy a tavalyi év legtöbször látott Advil Ultra hirdetését a Corvus csinálta.

Várom, hogy a K&H alkotója is előbújjon rejtekéből....

Címkék: corvus ügynökség lowe hat café ddb tbwa publicis ömpromó

2010.04.15. 00:09 Bajnok 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr321922352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.18. 22:09:35

én a Suzukinál mindig lestem, hogy ha megvolt az a bizonyos szint, mindig ott díszelgett alatta,hogy Hat.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.04.18. 22:55:28

Gondolom adaptacional, vagy assemblynel nem tettek ki. Csak a sajat gyartasnal.

Erdekes, hogy a Voda reklamja alatt ott figyel a DDB logo, McDonalds eseten meg nincs (Nem tehetek rola, hogy pont oket hozom fel, de tetszik a munkassaguk)

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása