Elő a névtelenségből - Ügynökségi Önpromó
Az utóbbi fél évben egy évben (mint a youtube-ra egy éve feltöltött videó bizonyítja) egy egyre fokozódó trend figyelhető meg. A hazai gyártású spotoknál az eleján látható a készítő ügynökség neve. Persze ez ügyféltől is függ. Tetszik ez a megoldás, mert így a névtelenség homályából előlépnek a kreatív ügynökségek, és ismertebbé vállnak a széles közönség előtt is.
A kérdés már csak az, hogy ez mire jó? Miért lesz jó Pista bácsinak, hogy tudja, a Vodafone reklámjait a DDB csinálja? (övékét szúrtam ki először) Nem tudom. Ha csak arra nem, hogy haverok felhívnak, láttuk a TV-ban az új reklámotokat. Sajnos már nem mozgok olyan körökben, hogy tudjam ennek a valódi okát, de fúrja az oldalam rendesen. Ha valaki tudja, szívesen várom a megoldást.
Külön érdekesség, hogy nem csak a nagyok élnek ezzel (DDB, Lowe, TBWA, Café, hat, Publicis stb.) hanem most már tudom, hogy a tavalyi év legtöbször látott Advil Ultra hirdetését a Corvus csinálta.
Várom, hogy a K&H alkotója is előbújjon rejtekéből....
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.18. 22:09:35
Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.04.18. 22:55:28
Erdekes, hogy a Voda reklamja alatt ott figyel a DDB logo, McDonalds eseten meg nincs (Nem tehetek rola, hogy pont oket hozom fel, de tetszik a munkassaguk)