A nagy ügynökség átka vs. termékmenedzsment
Kis vagy nagy ügynökség?
Az addicton tette fel ezt a megválaszolhatatlan kérdést reklámbuzi kolléga. Az ott kibontakozó eszmecserét bővíteném egy újabb dimenzióval.
Egykori főnököm (akit tisztelek a tudása és gondolkodásmódja miatt azóta is) mondta azt, hogy Ő nem szeret nagy ügynökséggel dolgozni, mert ők mindenfajta kínos kérdést tesznek fel: mi a termék pozícionálása, versenyelőnye, ígérete stb. Na ezek azok a kérdések, amiket Ő is próbál a vállalatnál dolgozó termékmenedzserekből is kiverni, régóta sikertelenül. Azóta nekem is beletört a bicskám, egy sokkal alapvetőbb kérdésbe: mi is a termék?
Hát igen. Így kell dolgoznia egy mai magyar nagyvállalat marketingesének. A marketing alapvető kérdéseire kapott válasz nélkül.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.