Látlak CITROËN
Aki már találkozott a Citroën legújabb visszautasíthatatlan akciójával, azt valószinűleg valami megmagyarázhatatlan vágy kerített hatalmába, hogy azonnal vegyen egy Citroënt. Igen kell, nekem is kell egy vadiúj autó, hiszen Avatar DVD-t és matricát kapok hozzá! Mi ez ha nem páratlan ajánlat? részletek
Nem csak a Citroenre akarom ráhúzni a vizes lepedőt, hanem az összes gyártóra, mert szinte mindegyik követett el már hasonlót. Mi a rossebért vennék meg csak azért egy autót, mert a kedvenc filmemet (csipázom én is, de nem a kedvenc) adják hozzá és van rajta matrica? Hú! Vegyük már észre az arányokat 4.000.000 vs. 40.000. (Matrica) Két nagyságrend a különbség, ha a Matricához is ragaszkodom. Ha nem, akkor 4.000.000 vs. 3.000 Ft. Kíváncsi lennék menniyvel nőtt meg az eladások száma. Jó, tudom, megvették a központban a jogokat, és valamit kell vele kezdeni.
Mi a baj ezzel?
Az, hogy csak a DVD-re és a Matricára fókuszáltak a kommunikációban. Valójában pedig egy nem éppen rosszul felszerelt limitált modellről van szó, amihez egy beépített DVD lejátszót is adnak. Skerült tehát azt az eszközt kihagyni, ami hosszabb távon a legnagyobb hozzáadott értékkel bírhat a nem megszokott extrák közül.
Ha elolvassuk a hivatalos PR szöveget, akkor még közelebb kerülünk annak megértéséhez, hogy mit is akart a gyár az Avatarral.
Addon
Az autóiparban miért ragaszkodnak az árelőny szóhoz? Valami titkos verseny, hogy ki tudja többször kimondani? Tegye fel a kezét, aki életében egyszer egy nem hivatalos beszélgetés során használta ezt a szót. Ott van a kedvezmény szó, tessék azt használni. Ezért kiosztok egy virtuális feketepontot a Citroënnek
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.