Látlak CITROËN

Aki már találkozott a Citroën legújabb visszautasíthatatlan akciójával, azt valószinűleg valami megmagyarázhatatlan vágy kerített hatalmába, hogy azonnal vegyen egy Citroënt. Igen kell, nekem is kell egy vadiúj autó, hiszen Avatar DVD-t és matricát kapok hozzá! Mi ez ha nem páratlan ajánlat? részletek

Nem csak a Citroenre akarom ráhúzni a vizes lepedőt, hanem az összes gyártóra, mert szinte mindegyik követett el már hasonlót. Mi a rossebért vennék meg csak azért egy autót, mert a kedvenc filmemet (csipázom én is, de nem a kedvenc) adják hozzá és van rajta matrica? Hú! Vegyük már észre az arányokat 4.000.000 vs. 40.000. (Matrica)  Két nagyságrend a különbség, ha a Matricához is ragaszkodom. Ha nem, akkor 4.000.000 vs. 3.000 Ft. Kíváncsi lennék menniyvel nőtt meg az eladások száma. Jó, tudom, megvették a központban a jogokat, és valamit kell vele kezdeni.

Mi a baj ezzel?

Az, hogy csak a DVD-re és a Matricára fókuszáltak a kommunikációban. Valójában pedig egy nem éppen rosszul felszerelt limitált modellről van szó, amihez egy beépített DVD lejátszót is adnak. Skerült tehát azt az eszközt kihagyni, ami hosszabb távon a legnagyobb hozzáadott értékkel bírhat a nem megszokott extrák közül.

Ha elolvassuk a hivatalos PR szöveget, akkor még közelebb kerülünk annak megértéséhez, hogy mit is akart a gyár az Avatarral.

Addon

Az autóiparban miért ragaszkodnak az árelőny szóhoz? Valami titkos verseny, hogy ki tudja többször kimondani? Tegye fel a kezét, aki életében egyszer egy nem hivatalos beszélgetés során használta ezt a szót. Ott van a kedvezmény szó, tessék azt használni. Ezért kiosztok egy virtuális feketepontot a Citroënnek

Címkék: avatar citroen árelőny limitált széria

2010.05.12. 11:51 Bajnok Szólj hozzá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bajnok.blog.hu/api/trackback/id/tr71994706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bajnok Blog

Sokan, sokféleképpen írnak a reklámok, a marketing, a brandek és a kommunikáció világáról. Ez a blog nem helyettesíti, hanem inkább kiegészíti ezeket. Uff.

Utolsó kommentek

Licenc

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása