Egy citrom élete
Kicsit sárga, egy kicsit savanyú, de sörbe nem rossz.
A citromos Gösser ügynökségének sikerült egy jófajta reklámot csinálni. Sok komment nem kell hozzá. Egyértelműen pirospont. •
(Kattra nagyobban is van a kép)
Sajnos ez a kampány sem tudta tökéletesen megoldani az örök problémát. Legyen a hirdetés kreatív, maradjon meg a kreatív és az üzenet az fejekben. Ugyanakkor maradjon meg a márka is, és menthetetlenül kapcsolódjon össze a kettő. Legalább elég közel járt hozzá. Legalábbis nálam. Arra emlékeztem, hogy láttam egy ilyet, és nagyon zsír lett, de magára termékre nem. :-( (kiosztok magamnak is egy feketepontot)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.20. 14:50:40
Már csak az ilyenekért megéri BKV-zni.