Ezt még szoknom kell
A rosseb egye meg, még bele kell jönnöm. Eme rövid idő alatt, sikerült kétszer is privátba menteni egy bejegyzést, és csodálkoztam, hogy miért nem jelenik meg az oldalon. Ígérem anyu odafigyelek rendesen.
A nagy ügynökség átka vs. termékmenedzsment
Kis vagy nagy ügynökség?Az addicton tette fel ezt a megválaszolhatatlan kérdést reklámbuzi kolléga. Az ott kibontakozó eszmecserét bővíteném egy újabb dimenzióval. Egykori főnököm (akit tisztelek a tudása és gondolkodásmódja miatt azóta is) mondta azt, hogy Ő nem szeret nagy…
Account iskola 3. rész - E-mail
Bár az első leckében már szóba került az e-mail, mint gyors és írásos kommunikációs forma, de külön ki kell emelnem, mert fontos.Mindig teljes e-mail írj. Mindig legyen benne a szükséges infó, ha hiányzik valami akkor írd meg azt is, és azt, hogy mikorra pótolod a hiányzó…
Anti esettanulmány accountoknak
Egy régi, elmény juttatta azt eszembe, hogy minden accountnak kb. fel év ügyféloldali tapasztalat is kellene, és akkor nem fordulnának elő olyan esetek, mint amit átéltem.Történet egyszer régen, amikor ügynökségi oldalról ügyfél oldalra váltottam, hogy az egyik…
Account iskola 2. - Kérdezz
Ha nem értesz valami kérdezz. Ha nem vagy valamiben biztos kérdezz. Arra való a debrief. Persze olyat ne kérdezz, ami benne van a briefben. Azonban, ha csak a végén derül ki, hogy valamit nem kérdeztél meg hanem csak gondoltál, akkor nagyot tud borulni a bili. (Állítólag, mert velem…
Marketing = Reklám?
Nem. Még egyszer mondom, hogy nem, kedves TV2.Ma reggel mutatták be a Mokkában, "újdonságként", a magyar fejlesztésű arcfelismerő szoftvert. (HVG-ben novemberi cikk) Ennek a beharangozójában Demcsák Zsuzsa a következő szintagmát volt képes használni: "A marketing…
Marketing források, olvasnivalók
Az oldal egy új "funkcióval" bővült. Oldaldobozban megtalálhatóak azok a magyar és angol nyelvű, marketing tematikájú oldalak, amiket olvasgatni szoktam. Csemegézzétek Ti is.Akinek ez nem elég, annak még mindig ott van az Adage listája, ami folyamatosan frissülve mutatja a…
Való igaz
Bár rövidségét tekintve inkább tweet hosszúságú, de ennek szerepelnie kell az internet "jobban látható" részén is. A reklám az adó, amit a rossz termékfejlesztésért fizetni kell. Még ha nem is minden esetben igaz, de a lényegre rávilágít. Tessék már odafigyelni a…
Superbowl Reklámok - avagy a jó a rossz és a csúf
A superbowl alatti reklámoknak már-már akkora "jelentősége" van, mint ha az Oscar díj jelöltek közé kerülnének be. Nem csak a szakma figyel rá, hanem a jónép is. (Zseniálisan felépített ötlet) Éppen ezért a legdrágább itt a reklámidő. Idén is szép számmal…
Utolsó kommentek